11 Ağustos 2010 Çarşamba

Sanırım beceremiyorum bu blog işini,mayıstan beri açmadım bile. Kendime notlar düşeyim en iyisi..
1 Temmuz itibariyele Anadolu çocuğu oldum. Zorlanmadım açıkcası hatta sevdim bile diyebilirim. 8 aylık evliyken taşınmanın maddi külfetleri dışında memnunum olduğum yerden..Tam k.çı doğrulttuk derken taşıma şirketi,depozito,emlakçı v.s..Neyse az kaldı doğrultuyoruz:)Tabi boğazda büyüyen biri olarak Anadolu yakasında gördüğüm yer deniz değil benim için. Deniz dediğin rüzgarlı,köprüyü gören ve bol ışıklı olmalı benim için..Ada manzarası ferahlatmıyor içimi:)
İş tam gaz..enteresan bir şekilde daha severek hem de..Hayırdır? :)
Pazartesi ilk diyetisyen randevusu..Allahım ya ne vardı bu kadar kilo alacak,dal gibidydim şimdi hafif kütük gibiyim :)Hatta danaaa:(
Ramazan geldi hoş geldi de akşam davulcunun sesi pek kötü geldi.Anam yataktan fırladım,o kadar yüksek ki sesi arabaların alarmları bile ötüyordu..Nereye şikayet edilebilir?
Bi de blog hırsızları türemiş,walla hemen çaktım kim olduğunu:) Çok yazmıyor olabilirim ama iyi okurum:)
Öyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder