13 Ekim 2010 Çarşamba

Aha aha yine becerememişim yazmayı:) Ben bi de devamlı güzel güzel defterler alırım kendime yazarım diye ama ıhh ıhh defterede yazmıyorum:)

Neyse kendime notlar şeklinde ilerleyeyim.
Bebek yapmaya karar verdik(Ekim2o1o). :) Ben fena şekilde korkuyordum aslında bu bebek işinden..İçten içe istiyorum ama şu an yaşadığımız hayat benim için o kadar keyifli ki. Mesela film seyrediyoruz,aklıma dannnn!! diye "şimdi bebek olsa zıçtıkk böyle keyif yapamazdık" diyorum..durup dururken ama. Kendimi anne gibi göremiyorum falan filan. Hatta beyim der bana ben ikinizede bakarım:) o kadar yani,şefkat manyağı bir tipim. Neyse beyim bana "bebek istiyorum" dedi günlerden birgün:) Anamm ben nasıl sevindim anlatamam,gözlerim falan doldu o kadar yanii:) Demek kii neymiş aslında istiyormuşum ama O bişey demediği için kendimi kandırıyormuşum. Umarım,herşey yolunda giderse,yani ben sigarayı bıraktıktan yaklaşık bir kaç ay sonra...

Gelecek hakkında planlar yapmaktan nefret ediyorum..6 ay sonra bebek..2 ay sonra şu veya bu..

Dün kendimi motive ettim..sen iyi bir anne olacaksın diye.. Hayır bi de ben zaten endişeli bir tipim,daha ana olmadan başladım.Olunca napcaz bilmiyorum..

Öperim kendi gözlerimden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder