25 Ekim 2010 Pazartesi

Kafam bu aralar çok karışık.İşten ayrılmak istiyorum ama çocukca bir karar mı veriyorum bilemiyorum.Yani insan sıkılınca işten ayrılmak istemez ki. Pofff :(
Kötü bir haftaydı benim için. Tyty den ayrı kaldım bir süre sanırım onsuzluk beni olumsuz etkiliyor. Özleyince kavga edesim,ota boka sarasım var. Sarıyorum zaten.Ufacık bir eleştiriyi kaldıramadım,3 gün küs kaldım.Evlilik zor şekerim!!! Ama güzel..çok güzel..seviyorum bana huzur veriyor.
Ha ablamla tartıştım,babama kızdım,işe kızdım,Tyty'e kızdım,kendime kızdım..iğrenç geçti bir haftam..
Bebek fikri korkutyor beni,şaka maka nasıl yapcam yahuuu,nasıl bakarım,kendime bakamıyorum kocama bakamıyorumd daha..Oyy vallahi daralıyorum. Ama bi yandan deli gibi istiyorum.

İstiyorum...korkuyorum..

Öyle bugün daha iyiyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder